عاقبت عشق اینترنتی(شعر طنز)
 
تنهایی من

عاقبت عشق اينترنتي..........

شدم با چت اسير و مبتلايش
شبا پيغام مي دادم برايش


به من مي گفت هيجده ساله هستم
تو اسمت را بگو، من هاله هستم


بگفتم اسم من هم هست فرهاد
ز دست عاشقي صد داد و بيداد


بگفت هاله ز موهاي کمندش
کمان ِابرو و اون قد بلندش

بگفت چشمان من خيلي فريباست
ز صورت هم نگو البته زيباست

نديده عاشق زارش شدم من
اسيرش گشته بيمارش شدم من

ز بس هرشب به او چت مي نمودم
به او من کم کم عادت مي نمودم

در او ديدم تمام آرزوهام
که باشد همسر و اميد فردام

براي ديدنش بي تاب بودم
زفکرش بي خور و بي خواب بودم

به خود گفتم که وقت آن رسيده
که بينم چهره ي آن نور ديده

به او گفتم که قصدم ديدن توست
زمان ديدن و بوييدن توست

ز رويارويي ام او طفره مي رفت
هراسان بود او از ديدنم سخت

خلاصه راضي اش کردم به اجبار
گرفتم روز بعدش وقت ديدار

رسيد از راه، وقت و روز موعود
زدم از خانه بيرون اندکي زود

چو ديدم چهره اش قلبم فرو ريخت
توگويي اژدهايي بر من آويخت

به جاي هاله ي ناز و فريبا
بديدم زشت رويي بود آنجا

نديدم من اثر از قد رعنا
کمان ِابرو و چشمان فريبا

مسن تر بود او از مادر من
بشد صد خاک عالم بر سر من

ز ترس و وحشتم از هوش رفتم
از آن ماتمکده مدهوش رفتم

به خود چون آمدم، ديدم که او نيست
دگر آن هاله ي بي چشم و رو نيست

به خود لعنت فرستادم که ديگر
نيابم با چت از بهر خود همسر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, :: 21:26
رضاروستایی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید قسم به تيم استقلال قسم به سيماي فوتبال از برگ گل نازک تري از هر چه گويند بهتري تيمها فراوان ديده ام استقلال توچيز ديگري روي گلهاي نرگس/بدون رنگ قرمز 1000دفعه نوشتم بدون ابي هرگز روي گلهاي اقاقي/با يه مداد ابي 1000دفعه نوشتمزنده باد استقلالي
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهایی من و آدرس reza1375.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 3776
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 3776
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1